Jag älskar dej









du är det finaste jag har, det vackraste jag vet och det mest underbaraste som finns.
Jag är så himla glad att jag har dej och att du finns här vid min sida och stöttar mej.
Under mina jobbiga tider så har du alltid funnits där och stöttat mej, och när jag har varit glad och lycklig har du varit där och delat min glädje.
Jag kan inte begära mer. Du är det bästa som finns.
jag älskar dej älskling.

Trodde inte att jag skulle träffa någon som kan älska mej på det sätt du gör. Jag älskar dej. Jättemycket.
Ibland kan jag känna att jag bara vill gråta för att jag har haft en sån himla tur att ha träffat dej och fått chansen att utveckla känslorna jag har för dej idag. ♥

Du är det finaste.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Är så glad för din skull gumman! :) Du är så fin sötnos, speciellt när du ler! :) Massa kramar på de!<3<3<3

2010-11-28 @ 22:21:09
URL: http://schizomiicha.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Haha den där teddan alltså.. du får börja gömma dina godisar ;))



btw ni är så söta tillsammans!

PUSS<3

2010-12-01 @ 15:49:28
URL: http://absolutjenniifer.blogg.se/
Postat av: Sandrush

aww gulleguligull :D <3

2010-12-10 @ 10:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0