Sandra


Nu ska jag berätta lite om min vän Sandra.

En vän som alltid kommer att stå mej nära, en som jag har gått igenom det mesta med.
Alla våra sjuka minnen.

Sandra är en tjej som man kan berätta allt till utan att man vet att det går vidare, man kan dela både glädje och sorg och har alltid en axel amn kan luta sej imot. Alla, och då menar jag alla, borde ha en egen Sandra.

Som tillexempel våra sena promenader, allt prat om allt och inget.
Alla de gånger som jag medvetet har fått dej att se dum ut för att sen garva ihjäl.
Haha tack och lov att hon har en ängels tålamod. Eller.. Iallafall inte visade de gångerna jag inte var så jäkla snäll alla gånger, haha.

Det gör ont i mej att vi träffas så pass sällan som vi faktist gör.
Det tycker jag minsann att den ska bli ändring på.



För att komma till min fina väns blogg trycker du bara på bilden.


Kommentarer
Postat av: Sandra

du är bäst och jag älskar dig jättemycket. <3

2010-10-15 @ 23:32:54
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0