Lördag-godis

ååh vad kul med kommentarer nu!

Saknar sommaren. Iallafall vår då man kan gå klädd i endast skinnjacka..



har nyss fått i mej lite mat i magen och ska snart boka biljetter hem till stockholm igen.
När jag kommer hem kommer lite bilder också , som gör bloggen lite roligare att läsa iallafall.

Idag har jag och teddan varit och köpt lite lördags-godis i form av en sachs-motor.
Säljarens fru fick för sej att jag hette Carolina, och hon snackade så mycket så jag inte ens hann säga att jag faktist inte hette så. Gud vad hon pratade. Tilltalade en verkligen med namn och munnen gick i ett. Shit.
Gubben var snäll iallafall, som gav mej en tank till min puch-flaka, till ett bra pris.
Fast tedde var snällare som betalade den åt mej.
Tack älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är så fin gumman! nu har ju väldigt mycket snö smält bort, våren är snart här igen ska du se. ^^ Puss<3

2011-01-09 @ 19:21:43
URL: http://schizomiicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0