Mitt jullov









Min julklapp jag fick av älsklingen. Jag älskar den jättemycket! ♥





Ted byggde om en vanlig moped till en flakmoped.







Hahah, kebab, inget annat..!
Tog en liknande bild på ted men den får jag inte lägga ut.



Älskling fyllde nitton år. Det firades med tårta, sen gick vi till pizzerian och köpte kebab och gick hem. Tog söta pussbilder. ♥



Jag och Teddelutt köpte en varsin trisslott. Han i kassan, Ted och hans pappa hånade mej för att köpa en god jul lott, men ted en vanlig lott. Tydligen så var det bara nitlotter på god jul - lotterna, men vem vann 50 spänn och inte ted?! Suck on it!







Busat med Tindra



Sigge ovanför akvariet, lite komiskt tycker jag.







Gjorde romantisk middag med grillspett och tzatziki när vi kom hem och i början av skolstarten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0