Nyårslöften



Varje år så avlägger jag ett nyårslöfte.
Under 2010 så var det det klassiska gå ner i vikt. Klarade jag det?
Ja faktiskt. Under året blev jag av med 10 kilo, så nu är jag peppad för detta året.
Jag hade även ett hemligt nyårslöfte.

Det var att släppa in något i mitt liv och faktist känna att jag förtjänar att bli älskad. Lyckades jag? ja.


Under 2011 så ska jag att sträva efter:

Ut och röra på mej mer, få en fastare figur.
Ska inte röka över huvudtaget.
Koncentrera mej mer i skolan.
Dricka minst ett glas mjölk varje dag

Har ni några i år ?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är så duktig gumman! Du kan klara precis vad du vill! :) <3

2011-01-06 @ 17:47:39
URL: http://schizomiicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0