Osmickrande Vinklar

 





Sitter hemma hos mamma och pappa och tar osmickrande osminkade bilder på mej själv från deras cam de inte ens visste de hade. Underbart!

Från bilden att utgå från kan man se att jag är ledig onsdagar, därav osminkad och fult klädd.
Och från det ena till det andra;

imorgon träffades jag och ted för 11 månader sen för första gången.
Detta ska firas med en romantisk dag för oss två inne i stan , äta kinamat och se om man kan hitta något fint att pryda kroppen med.

Detta får pryda bloggen idag, skulle jag tippa på, för nu ska jag iväg och hämta tedde från färjan!


Kommentarer
Postat av: michelle

Du är så fin gumman. Det är inte många som är så fina som du utan smink! (men när ska vi på romantisk middag igen?^^) Älskar dej<3

2011-01-14 @ 12:15:20
URL: http://schizomiicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0