Varför är det så förbannat svårt att göra en videoblogg??

aah, avgudar de som kan göra en bra videoblogg, jag suger på det. såå, nej, ni får ingen .

Ett exempel, jag stängde igen dörren för att slippa bli störd av folk som springer utanför.
mamma kommer in:



Mamma: Är det jag som har stängt?
Jag: nej, det var jag.
Mamma: fyfan vad dum du är! Malte (våran hund) låg ju utanför och så tror han att han är portad från sovrummet!
Jag: haha, kul..
mamma: fan vad dum du är! och dessutom halsduk inomhus.. är det så ni gör nuförtiden ??? Har inte du en sån där samma alla har? som sitter ihop utan något slut, som man bara virar runt?
Jag : nej det har jag inte.
mamma: nehe. (går ut från rummet)

Måste dock tilläga att det var ironi i det hela, min  mamma är inte dum.

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahaha, underbart ju! x'D <3

2011-01-20 @ 19:56:12
URL: http://schizomiicha.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

tycker också att det är grymt svårt att göra en bra videblogg. känner mig bara fånig framför kameran

2011-01-23 @ 13:01:58
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0